lördag 4 oktober 2014

Lite höstfägring

Så där ja, då var man tillbaka till verkligheten och vardagen igen! Visserligen är det ju en härlig lördag idag , skönt :)

Jag har sagt det förut och säger det igen; det bästa med att resa bort är att det är så skönt att komma hem. Den här gången hade tom barnen saknat oss lite , eller om det var marktjänsten de saknade, det framgår inte riktigt ;) kanske en kombination.

Den här morgonen var varm och disig, vi har hunnit med en timmas jaktträning med vovven. Jag hade på mig alldeles för mkt kläder kände jag när jag slogs med älgflugorna.

Elsa tyckte det var lite konstigt att matte plötsligt tog av henne kopplet mitt ute i skogen så hon svassade mest runt benen på mig till en början. Nån större jaktlycka blev det inte heller men det var en skön start på dagen.

Nu blir det innebandy och sedan Bomässa så ska vi nog få den här dagen att gå också!

Kram och trevlig lördag på er där ute!











1 kommentar:

  1. Åh så vackert! Underbara bilder. Vi har varit ute med hunden och hon har lekt med sina kompisar länge på ängen och i skogen. Vad är det för hund ni har?
    Ha en fin lördag
    Kram Maria

    SvaraRadera