lördag 25 oktober 2014

En höstig lördag


När hösten kom gjorde den det med besked! Den här veckan har man förstått att hösten har kommit för att stanna...som det blåst och regnat och varit allmänt ruggigt - ungefär som jag känt mig-allmänt ruggig. Det halsonda är kvar vilket gör att jag inte vågar träna men för övrigt mår jag bättre. Tack för fina krya på mig hälsningar :)



Även om jag känner att hösten är här så vete katten om naturen gör det , såg att de små lila vintergröna blommorna blommar om igen som de gör i mars/april...kanske får vi en varm vinter, det återstår att se.
Nästa vecka är det höstlov och jag ska jobba en del med ett projekt som skulle varit klart i våras men som inte blev :(  Hoppas jag kan slutföra det nu!

Nu ska vi dra iväg på en lördagseftermiddags fika !

Ha en fortsatt skön helg!
Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Nu är solstrålarna guld värda när de väl hittar fram mellan molnen. Idag har det i alla fall inte regnat här utan varit härligt trädgårdsväder och lagom varmt.
    Hoppas nu du får mycket gjort på höstlovet.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  2. Roligt att du är med på jakten, skönt att
    du mår bättre. Och det är en varm höst,
    riktigt skönt.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Visst är hösten här och vackert är det. Önskar bara att det var lite kallare. Älskar den kalla höga luften. Förkylning och halsont borde portförbjudas men .........
    Hoppas du kan beta av ditt projekt. Härligt när saker kan strykas från too do listan.
    Kram Kristina

    SvaraRadera