lördag 20 september 2014

Tornerspel

God morgon på er!
 Idag vaknade jag till en tjock vit dimma så man såg knappt var man var .
Var tvungen att plocka in lite färg och lägga på min mest färgsprakande duk :)

Som vanlig gör jag allt på en gång, städar huset, bakar och fixar tvätt, hm hoppas jag blir klar till kl 13,00 för då ska jag knalla genom skogen och titta på ryttarna i riddarföreningen Infensus som ska bjuda på ett spännande Tornerspel på vår ridbana som de numera hyr.

Det ska bli jättekul att se då det är första gången, tydligen kan man även få prova på denna ädla ridkonst och skådespel också... nja det är nog inget för mig !





4 kommentarer:

  1. Hur blev det, hoppade du upp på hästen och körde lite tornerspel (eller vad man nu säger?) :)

    Supersnygga byxor i inlägget innan!!

    SvaraRadera
  2. Häftigt med tonerspel på "gården". Hoppas att du provade på...
    Önskar Dig en ny härlig vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Så häftigt (säger jag som är hästrädd) fint och höstigt du har det på bordet

    Kram Sandra

    SvaraRadera