tisdag 16 september 2014

En genomkörare

Tidigare fick jag ju daglig motion av arbetet i stallet, mockning, ridning, in och utsläpp till och från hage och så allt pyssel kring det, bära vattenhinkar och släpa hö på vintern.

Jag har redan insett att den där motionen höll mig nog ett par kg lättare...
Det är hög tid att ta tag i motionsbiten igen och därmed har jag genomfört mitt andra easylinepass för säsongen.  Det var jobbigt men så skönt efteråt och nu är jag jättenöjd :)
Träningsvärken från i fredags hade precis lagt sig så nu är det väl dags igen!
Nu är jag ju inte direkt stillasittande övriga dagar då vi har hund som kräver motion med dagliga promenader men ändå . Kroppen är gjord för att röra på sig , iallafall min !


3 kommentarer:

  1. Vacker bild! Ja, träningen borde jag ta tag i:) Men just nu blir det promenader med hunden, och det får räcka så:)
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Härligt Anna! Keep going :) Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Härligt med träning - efteråt ;) Ja, hästjobb är inget latmansgöra.... Har haft egen häst och sysslat på med travhästar tidigare, så jag vet... Nu är det bara lektionsridning på islandshästar, som jag dessutom tagit en paus på den här terminen. Men döttrarna kör på, så får se om jag kan hålla mig...
    Önskar Dig en härlig dag idag, kram Kate

    SvaraRadera