måndag 15 september 2014

Filmtips

  • Mitt i allvaret efter valet måste jag bara tipsa om en underbar serie som fullständigt trollbundit mig de senaste kvällarna. Det var mycket länge sedan jag såg något riktigt bra, så där så man längtar efter att nästa avsnitt ska komma ut. 
    Hittills har jag sett 6 st. De visas på Viaplay och det kommer ett i veckan.
    Som sagt detta kan jag starkt rekommendera för er som vill ha en härlig stund i TV-soffan nu när mörkret börjar göra sig påmind om kvällarna, mycket nöje :)

    Nedan , en liten sammanfattning ,
    Serien heter Outlander!
    Follows the story of Claire Randall, a married combat nurse from 1945 who is mysteriously swept back in time to 1743, where she is immediately thrown into an unknown world where her life is threatened. When she is forced to marry Jamie Fraser, a chivalrous and romantic young Scottish warrior, a passionate relationship is ignited that tears Claire's heart between two vastly different men in two irreconcilable lives.
    Written by Starz


2 kommentarer:

  1. Åh bra tips! Heter serien Claire Randall? Behöver något mysigt att se framöver...
    Vilken vacker höstbild också!
    Ha den bästa av veckor Anna...
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att slå sig ner med tända ljus i mörkret och se något bra på tv...

    Kram Sandra

    SvaraRadera