söndag 10 augusti 2014

Tidig morgon

Så där ja , då börjar man vakna till igen efter en långpromenad med hunden och flugorna. 

Inatt/morse var jag till Landvetter tur och retur på 4 timmar då jag skjutsade dottern och hennes tre kompisar som nu ska göra Grekland i en vecka :)
Trots tre väckarklockor för säkerhets skull var det svårt att somna igår kväll så det fick bli ett par timmar på fm istället.

Nu blir det lunch och sen en stund i solstolen tror jag innan jag ska titta på sonen som har fotbollsmatch ikväll .

Kram Anna



1 kommentar:

  1. Fler än jag som var uppe lite för tidigt idag då;-) Förhoppningsvis somnar jag gott snart då jag ska upp o jobba imorgon igen.TACK! Jag jobbar med helt annat... på Linneuniversitetets it-avdelning. Men visst ska jag erkänna att jag drömmer om något annat..
    Kram till dig!
    /Anna

    SvaraRadera