onsdag 30 juli 2014

Bad i havet

Jag kan inte minnas när havet var så varmt här i Sverige. Eller så har jag tidigare jämfört med medelhavet och då har det varit ganska kallt . 
I år är mina bad på västkusten varmare än de i medelhavet i juni. Ju mer jag vistas utomlands desto mer upptäcker jag vad vackert och härligt Sverige är. 

Den här sommaren har Sverige verkligen visast sig från sin allra allra bästa sida. Med detta sommarväder vi haft hittills måste jag nog erkänna att det faktiskt inte blir så mycket bättre än så här någonstans i världen :)

Har nu precis kommit hem efter att ha tillbringat tre helt magiska dagar på västkusten då vi besökt bla Åstol och Klädesholmen. Vi har badat och badat och "spa at " oss och ätit fantastiska skaldjur och fisk och en massa annat gott och njutit av det fantastiska vädret med varma vindar och ljumma kvällar. 






4 kommentarer:

  1. Ja, Anna - Sverige är fantastiskt och med det underbara väder som vi har haft nu en längre tid, så blir det ännu mer fantastiskt! Men låt oss komma ihåg det även då det regnar...
    Underbara foton!
    Kram, Gunilla

    SvaraRadera
  2. Så sant Gunilla, hoppas vi kan spara dessa bilder i vår egen "hårddisk" och plocka fram då de behövs som bäst :)

    SvaraRadera
  3. Ja det har verkligen varit fantastiskt. En kväll hade 27 grader i sjön, så varmt var set inte ens i Italien när jag var där tidigare i somras.

    SvaraRadera
  4. Så härligt att få dessa dagar i Sverige !

    SvaraRadera