söndag 26 april 2015

Ännu en helg till ända

Så har ännu en helg passerat och vi har lyckats pressa ut det mesta av den :)

Trevligt besök igår kväll av goda vänner, Brunch på mysiga Knistad för att fira min syster och mamma som fyller år idag och i övermorgon , lite trädgårdsarbete, golf och nån liten promenad , jag är nöjd :)

Kortvecka framför oss , det ska bli skönt med lite extra helg, söndag ser jag fram emot då jag ska gå en porträttkurs hos TUANA, det ska bli spännande !

 Jag fotar ju bara blommor och andra orörliga ting förutom lite djur då och då så det ska verkligen bli en utmaning.

Bjuder på lite vitsippor som i alla sin enkelhet fick pryda gårdagskvällens middagsbord!

Ha en skön start på veckan alla! 

Kram Anna









5 kommentarer:

  1. Det är i enkelheten det vackra bor :) Fotade oxå en del vitsippor i helgen.
    Mycket som ska hinnas med under en helg. Tur vi har veckorna mellan helgerna så vi har en chans att vila upp oss ;)
    Trevlig vecka! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppenhelg hos dig med! Kul med porträttkurs!
    Kram och ha en ny fin vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig helg du haft! Spännande med porträttkurs.
    Ha en fin kortvecka
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Ja blommor är sååå tacksamt att fota, jag vet! Porträtt är svårare...men det går nog bra ska du se!
    Ha en skön Valborg...
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Naturen är väl tacksam att fota, men spännande utmaning med porträttkurs. din helg låter helt perfekt, lagom av allt!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera