tisdag 9 december 2014

Min lilla gran...

En liten minigran fick flytta in i helgen. Tyckte den var fin när jag knipsade av den i halvmörkret...nu ser jag att den är bra klen ;) jag kanske skaffar en ny eller så får den hänga med en då.

Till helgen är det dags att se den tredje Hobbitfilmen, ska bli kul, har tyckt att de andra varit bra. 2 timmar och 24 minuter lång så det vill till att den är spännande!

Nu ska jag sätta mig framför brasan och läsa ut Lilla smycket av Modiano, på måndag är det dags för Ruggugglorna igen , sista gången för i år. Jag har visst redan blivit bättre på att relaxa bara jämfört med igår :)

Ha en skön kväll !
Kram Anna




3 kommentarer:

  1. Å, vi laddar också för den filmen i helgen. Branfritt och allt har vi... Och här i vårar lilla samhälle finns det en liten gammal bio där det är väldigt billigt att gå, det gillar jag, så vi går rätt ofta på bio.
    Och jag läste ditt inlägg om att ta det lugnt. Jag är egentligen rätt mycket duktiga-flickan också, men jobbar hårt på att inte vara det. Så några program av favoritserien kan det bli lite nu och då, det är trevligt!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Nej, den sötaste lilla granen... Behåll den, absolut!!!! Bio... Hmm, det går vi sällan eller aldrig på. Bara nere i vårt egna bio-rum i källaren!! Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Så söt!! Fina kulor också. Behåll den:)
    Ha en fin dag.
    Kram Maria

    SvaraRadera