söndag 22 februari 2015

Lite bättre och en rolig dag!

Mitt knä är något bättre, tack snälla ni som tog notis om mitt gnäll igår :)

Idag har jag gjort något mycket , mycket roligt !

Jo nämligen lekt fotograf åt en av mina goa svägerskor som driver butiken Piqueprovence

Å så skoj vi hade när vi flyttade runt saker i hela butiken för att komma åt de rätta vinklarna.

Söndagmiddag för att fira min pappas födelsedag hanns också med denna soliga dag men kalla och blåsiga dag. 

Nu ska jag snart landa i TVsoffan och fira söndagkväll!

Allt gott, kram Anna



6 kommentarer:

  1. Tusen tack för proffsig hjälp! Så roligt & inspirerande, nu ses smakprov på förstasidan:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vilket roligt uppdrag!! Skönt att knät är bättre idag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Åh, vad skoj det lät... At få vara fotograf på uppdrag. Säker på att det blev riktigt fina bilder :)
    Härligt att Ditt knä också känns bättre...:) Nu kör vi ny vecka, måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Låter jättekul och fota i en butik, kan tänka
    mig hur roligt ni hade.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt uppdrag! Och fina bilder blev det!

    SvaraRadera
  6. Så skönt att ditt knä är bättre! Härligt! Kul uppdrag du har varit ute på, kommer det lite bilder snart?
    Ha en fortsatt skön vecka, ta hand om dig...
    Kram Titti

    SvaraRadera