tisdag 6 januari 2015

Hemma igen!

Vaknade upp till en fantastiskt vacker Trettondagsafton igår. Så härligt med den friska, krispiga luften efter 2 veckor veckor med en betydligt starkare sol vilket ju förstås har varit underbart men som man säger "borta bra men hemma bäst"
Nu längtar jag efter att använda mitt nya objektiv och lära mig det ordentligt . Jag fick iallfafall med mig det ut i går morse :)
Imorgon är det dags att återgå till verkligheten efter  två och en halv veckas ledighet. 
Jag känner mig så utvilad och tror aldrig jag laddat batterierna så på ett lov som jag gjort nu i Mexiko! 






5 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Så vackra bilder du fotat.
    Ha en bra jobbstart i morgon. Ledigheten har gått otroligt fort, hade gärna haft flera veckor till:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Wow vad häftigt med en resa till Mexico, förstår att du njutit o haft det skönt. Välkommen hem. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem! Själv har jag jobbat mellan varven och gjort sporadiska besök på jobbet, men när resten av familjen varit lediga och allt har gått lite på halvfart på jobbet så känns det ändå lite som jag också har haft semester. Men nu är det vardag igen...
    Ha det gott! Birgitta

    SvaraRadera
  4. Vad läckert med en Mexikoresa! Var var ni? Jag har varit i Cancun och i Thiujana två helt olika miljöer. Vad kul med nytt objektiv! Det är det roligaste som finns att få en ny kamera eller objektiv. Jag har skaffat lite fotoprogram och det är också kul:) Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ett underbart land. Vi såg väl bara en bråkdel och vi hade medvetet valt ett lugnare ställe då vi mest bara ville koppla och och umgås i familjen. Vi bodde vi den fantastiska stranden Playa Maroma ett par mil norr om Playa del Carmen men hann med några utflykter bla till Tulum, Cancun och Isla Mujeres . Ska gå en kurs i lightroom på lördag så jag hoppas kunna visa lite fint redigerade bilder från paradiset efterdet :) Kram Anna

      Radera